Dostępność: wysyłka po potwierdzniu dostępności
Czas wysyłki: 24 godziny
Kod producenta: PJCA00
Stan magazynowy:
Kod EAN: 5901549379877
Linia MINI to produkty zaprojektowane na potrzeby niewielkich firm o dowolnym profilu działalności. Powstała z myślą o użytkownikach ceniących czas, pieniądze i intuicyjność obsługi. Dzięki aktualizacjom przez Internet oraz możliwości rozbudowy nasze programy zaspokoją potrzeby Twojej firmy także w przyszłości.
R2płatnik MINI to bardzo dobry, sprawdzony i w pełni funkcjonalny system płacowo-kadrowy. Umożliwia kompletne prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi przepisami oraz automatyczne rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS. Program przeznaczony jest dla firm zatrudniających nie więcej niż 10 pracowników (łącznie na umowę o pracę, zlecenia i o dzieło).
Wybrane funkcje programu:
- pełna obsługa płacowo-kadrowa
- przejrzysta struktura danych kadrowych
- przypominanie o terminach badań lekarskich, kursów bhp, zakończeniu umów
- kalkulator umożliwiający szybkie przeliczanie netto-brutto
- ewidencja czasu pracy
- gotowe definicje list płac
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy
- możliwość tworzenia wielu list płac w miesiącu, automatyczne tworzenie korekt
- czytelny sposób naliczania umów zlecenia podlegających składkom ZUS
- możliwość wypłaty z umów zleceń w ratach
- ewidencja i przeliczanie sald dodatkowych potrąceń
- kontrola zajęć komorniczych
- tworzenie przelewów z wynagrodzeń, podatków i składek ZUS
- współpraca z dowolnym systemem bankowym
- generowanie rocznych deklaracji PIT
- współpraca z programem Płatnik ZUS
- wydruk wszystkich wymaganych dokumentów m.in. umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, wypowiedzeń, umów zlecenia, umów o dzieło i innych
- wydruk kartotek dochodowych
- historia zatrudnienia
- automatyczne pobieranie parametrów naliczania przez Internet
- zgłoszenie do ubezpieczeń ZUS
- kontrola limitu urlopu wypoczynkowego
- urlopy na żądanie
- kontrola 14 i 33 dni wynagrodzenia chorobowego
- wydruk ZUS Z-3
- możliwość łatwej rozbudowy do wersji STANDARD a w niej: dowolna liczba pracowników, zestawienia kosztowe, rozliczanie płacy akordowej, współpraca z systemami RCP, obsługa biur rachunkowych i wiele innych
- płyta CD z programem
- drukowana instrukcja obsługi
- broszura szybki start
- licencja
- Bezpłatne aktualizacje przez 12 miesięcy
- Bezpłatna pomoc telefoniczna przez 12 miesięcy
- 10 pracowników
- Biuro rachunkowe, 50 firm
- 1 stanowisko
- Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
- Min. 512 MB pamięci RAM
- 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
- Stacja CD-ROM lub DVD-ROM
- Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
- Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
- Drukarka laserowa lub atramentowa