R2księga to program księgowy umożliwiający kompleksowe prowadzenie księgowości w formie księgi przychodów i rozchodów bądź ryczałtowej ewidencji przychodów. Zawiera wiele modułów dodatkowych, pozwalających na prowadzenie wszystkich wymaganych ewidencji oraz na pełne rozliczenie firmy i jej właścicieli z urzędem skarbowym.
Przy projektowaniu programu szczególny nacisk położono na szybkość wprowadzania danych bez użycia myszki. Zoptymalizowane wprowadzanie dokumentów oraz cały system kontroli umożliwia zmianę organizacji pracy - dane wprowadzać może osoba nie znająca się na księgowości, natomiast księgowy tylko sprawdza i zamyka rozliczenia. Dzięki licznym konsultacjom z ekspertami prowadzącymi biura rachunkowe program dopracowano w najmniejszych szczegółach.
W ofercie znajduje się od 2004 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, natychmiastowym wdrożeniem oraz prostą i intuicyjną obsługą, którą mogą szybko opanować nawet początkujący użytkownicy komputerów.
System polecany dla wszystkich firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję ryczałtową. Szczególnie polecany dla biur rachunkowych.
Wersja MINI - najprostsza wersja programu z ograniczonym dostępem do niektórych, rzadziej używanych funkcji. Umożliwia szybkie zaksięgowanie wszystkich dokumentów oraz prawidłowe rozliczenie podatku dochodowego oraz VAT.
PRZYCHODY I ROZCHODY
prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów zgodnie z obowiązującym wzorem
prowadzenie ryczałtowej Ewidencji Przychodów wraz z miesięcznym rozliczeniem podatku ryczałtowego
prowadzenie ewidencji dochodów z najmu lub dzierżawy
import danych
rozbudowana biblioteka kontrahentów
biblioteka zdarzeń gospodarczych
kontrola poprawności wprowadzanych danych
korekta kosztów z tytułu złych długów
rozliczanie remanentów, wyliczanie marży
rozliczanie płatności
wystawianie i drukowanie not korygujących
grupowanie obrotów wg dowolnych kryteriów
REJESTRY VAT
rejestry sprzedaży i zakupów VAT według aktualnych wzorów
wydruk deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-12
korekta VAT z tytułu złych długów
wydruk zgłoszeń VAT-R, VAT-Z
historia zmian formy opodatkowania VAT (brak, miesięcznie, kwartalnie)
WŁAŚCICIELE I WSPÓLNICY
prowadzenie ewidencji wszystkich wspólników i ich dochodów
rozliczanie podatku dochodowego wg skali lub liniowego dla właściciela lub wspólników
rozliczanie podatku ryczałtowego od przychodów ewidencjonowanych dla właściciela lub wspólników
historia zmian formy opodatkowania (miesięcznie, kwartalnie, wg skali, liniowo)
wydruk formularzy identyfikacyjno-aktualizacyjnych niezbędnych w obrocie gospodarczym
ŚRODKI TRWAŁE
liczba obsługiwanych środków trwałych (w wersji MINI można obsługiwać nie więcej niż 3 środki trwałe)
ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości oraz wartości niematerialnych i prawnych
ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
ewidencja przeprowadzonych operacji
wydruki ewidencji środków
generowanie planu amortyzacji według różnych metod
automatyczne odpisy amortyzacyjne
wydruk tabeli amortyzacyjnej
WYPOSAŻENIE
ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy
ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
KOSZTY POJAZDÓW
ewidencja pojazdów prywatnych używanych do celów służbowych
ewidencja przebiegu pojazdów
ewidencja faktur kosztowych
rozliczanie kosztów przejazdów
DOWODY WEWNĘTRZNE
ewidencja i ręczne wprowadzanie dowodów wewnętrznych
wydruk i automatyczne księgowanie dowodów
automatyczne generowanie dowodów wewnętrznych zawierających:
korektę kosztów z tytułu złych długów
koszty przebiegu pojazdów prywatnych używanych do celów służbowych
odpisy amortyzacyjne środków trwałych
okresowe zestawienie sprzedaży
zaliczenie w koszty podatku VAT od faktur RR, dla którego nie przysługuje prawo do odliczenia od
należnego podatku VAT
NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZANIA
kalkulator odsetkowy obliczający odsetki ustawowe i podatkowe
PRZELEWY
automatyczne przelewy
wydruk i ewidencjonowanie bankowych poleceń przelewów
RAPORTY I ZESTAWIENIA
zestaw gotowych raportów i zestawień
BIURO RACHUNKOWE
możliwość obsługi wielu różnorodnych podmiotów gospodarczych - BR
możliwość korzystania ze wspólnej, dla wszystkich lub wybranych firm, biblioteki kontrahentów i zdarzeń gospodarczych - BR
ewidencja i pełne rozliczanie właścicieli i wspólników wszystkich obsługiwanych firm - BR
kontrola wprowadzania i poprawiania danych przez różnych użytkowników
wiele różnych wzorów oświadczeń, zaświadczeń i zawiadomień oraz formularzy zgłoszeniowych i informacyjnych NIP i VAT
oprócz standardowej archiwizacji całej bazy danych obejmującej wszystkie obsługiwane firmy i właścicieli można również wykonać archiwizację wybranej firmy i właścicieli tylko tej firmy – taką archiwizację można np. przekazać klientowi biura do wglądu na bezpłatnej wersji demonstracyjnej programu - BR
BR - biuro r achunkowe (do 50 lub powyżej 50 firm)
PRZYDATNE FUNKCJE
możliwość pracy w dowolnej sieci w środowisku Windows XP, Vista, 7, 8
możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
kontrola wprowadzania i poprawiania danych przez różnych użytkowników
możliwość inicjalizacji bazy danych na podstawie pliku buforowego oraz programów Rachmistrz i Rewizor
automatyczny import faktur z programów Subiekt firmy Insert i KS-AOW (Apteka) firmy Kamsoft
WERSJA SIECIOWA
archiwizacja danych z możliwością wprowadzenia hasła
możliwość bezpośredniej aktualizacji programu przez internet zapewniająca posiadanie zawsze aktualnej wersji
pobieranie aktualnych parametrów naliczania (podstawy i składki ZUS, stawki za km) ze strony internetowej producenta
w przypadku awarii możliwość bezpośredniego serwisowania programu lub danych przez internet – krótki czas reakcji i minimalne koszty
Akcesoria w zestawie:
- Płyta CD z programem - Drukowana instrukcja obsługi - Broszura szybki start - Licencja
Czas trwania licencji / subskrypcji: Licencja wieczysta
Informacje dodatkowe:
W zestawie: - Płyta CD z programem - Drukowana instrukcja obsługi - Broszura szybki start - Licencja - Licencja Bitdefender Internet Security 2012
Informacje dodatkowe:
W zestawie: - Płyta CD z programem - Drukowana instrukcja obsługi - Broszura szybki start - Licencja
Informacje dodatkowe:
Bezpłatne aktualizacje przez 12 miesięcy.
Bezpłatna pomoc telefoniczna przez 12 miesięcy.
Język oprogramowania: Polski
Liczba stanowisk / jednostek: 1
Nośnik (filmy, gry, oprogramowanie): CD
Specyfikacja techniczna:
Minimalne wymagania sprzętowe
procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
system operacyjny Windows XP/Vista/7/8
min. 256 MB pamięci RAM
64 MB wolnego miejsca na twardym dysku
stacja CD-ROM lub DVD-ROM
dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
drukarka laserowa lub atramentowa
Szczegóły licencji:
- 1 firma - 1 stanowisko
Szczegóły licencji:
- 3 środki trwałe - 1 firma - 1 stanowisko
Typ licencji: Dla małych firm
Typ licencji: Komercyjna
Typ oprogramowania: Biznesowe
Typ oprogramowania: Biurowe
Video:
Wersja: Box
Wymagania sprzętowe:
- Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz - System operacyjny Windows XP/Vista/7/8 - Min. 256 MB pamięci RAM - 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku - Stacja CD-ROM lub DVD-ROM - Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji) - Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768 - Drukarka laserowa lub atramentowa
Wymagania sprzętowe:
- Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz - System operacyjny Windows XP/Vista/7/8 - Min. 512 MB pamięci RAM - 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku - Stacja CD-ROM lub DVD-ROM - Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji) - Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768 - Drukarka laserowa lub atramentowa