R2faktury to program komputerowy przeznaczony do obsługi sprzedaży i magazynu. Umożliwia szybkie wystawianie faktur oraz ich szczegółowe rozliczanie. Prowadzi magazyn i umożliwia wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów magazynowych (PZ, MM, WZ, RW, PR). Umożliwia rozliczanie płatności przy pomocy raportów kasowych i bankowych. Prowadzi rozrachunki z kontrahentami, pomaga w windykacji należności oraz ogranicza obrót z nierzetelnymi kontrahentami. Umożliwia szczegółową analizę prowadzonej działalności za pomocą rozbudowanych statystyk i definiowalnych zestawień. Sporządza, drukuje i eksportuje polecenia przelewów bankowych. Dzięki modułowej konstrukcji umożliwia dobre przystosowanie do specyfiki obsługiwanej firmy.
W ofercie znajduje się od 1999 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, natychmiastowym wdrożeniem oraz prostą i intuicyjną obsługą, którą mogą szybko opanować nawet początkujący użytkownicy komputerów. Większość operacji w programie można wykonać przy pomocy klawiatury, bez konieczności używania myszy.
Program sprawdza się najlepiej w małych i średnich firmach handlowych i usługowych.
Wersja MINI - najprostsza wersja programu z ograniczonym dostępem do niektórych, rzadziej używanych funkcji. Umożliwia szybkie wystawienie faktur i innych najczęściej używanych dokumentów oraz sporządzenie podstawowych zestawień.
INSTALACJA I PARAMERYZACJA
- wprowadzanie danych firmy
- możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
- grupy praw dostępu ograniczające dostęp do wybranych danych i funkcji programu
- ewidencja operacji wykonanych przez użytkowników
- wysyłanie wewnętrznych komunikatów do poszczególnych użytkowników
- konfiguracja przycisków szybkiego dostępu
- własne ustawienie kolumn i uporządkowania w każdym oknie
- wybór czcionki programu i jej wielkości umożliwiający powiększenie okien programu bez zmiany ogólnej rozdzielczości systemu
- baza danych oparta na serwerze SQL
- możliwość pracy na bezpłatnej wersji serwera Microsoft SQL
- praca w sieci lokalnej
- archiwizacja wszystkich danych z możliwością zabezpieczenia hasłem
- w przypadku obsługi wielu firm możliwość archiwizacji danych wybranej firmy
- kontrola nowych wersji i bezpośrednia aktualizacja programu przez internet
- w przypadku wersji sieciowej mechanizm automatycznej aktualizacji programu na wszystkich stacjach roboczych
- wbudowane funkcje serwisowania bazy danych przez Internet
MAGAZYN
- przyjęcia do magazynu
- korekty przyjęć
- wiele magazynów, przesunięcia międzymagazynowe MM
- wydania WZ
- kontrola stanów magazynowych
- marża obliczana wg algorytmu "na sto" lub "w stu"
- filtrowanie asortymentów wg bieżących stanów magazynowych
- kartoteki magazynowe
- różne sposoby numerowania dokumentów
- rozliczanie płatności za faktury zakupu
- obsługa numerów seryjnych
- eksport danych do programów księgowych
SPRZEDAŻ
- faktury VAT i inne dokumenty sprzedaży
- faktury korygujące
- możliwość umieszczenia na dokumentach elementów graficznych (logo firmy)
- refakturowanie opłat (np. za energię elektryczną)
- szczególne ułatwienia przy fakturowaniu usług
- opis usługi może mieć dowolną długość
- powtarzającą się część opisu można wybierać z biblioteki asortymentów, a zmienną wpisywać bezpośrednio na fakturze
- w przypadku fakturowania niepowtarzających się usług, możliwość wprowadzenia opisu usługi bezpośrednio na pozycji faktury, bez konieczności korzystania z biblioteki asortymentów
- różne sposoby numerowania dokumentów
- rozliczanie płatności za faktury sprzedaży
- obsługa numerów seryjnych
- współpraca ze skanerem kodów kreskowych
- obsługa drukarek fiskalnych (Posnet, Elzab i kompatybilne) oraz kas fiskalnych (Posnet Neo i kompatybilne)
- rejestr sprzedaży VAT
- eksport danych do programów księgowych
NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZANIA
- lista dłużników i wierzycieli
- kalkulator odsetkowy obliczający odsetki ustawowe i podatkowe
PRZELEWY BANKOWE
- wydruk i ewidencjonowanie bankowych poleceń przelewów
- automatyczne przelewy
KONTRAHENCI
- pełny zestaw danych o kontrahencie
- szybki dostęp do szczegółowych zestawień
ASORTYMENTY
- pełny zestaw danych o asortymencie
- trzy różne ceny sprzedaży z dokładnością do 2 lub 4 miejsc po przecinku
- określanie cen sprzedaży na podstawie marży w stosunku do ceny nabycia lub ceny ewidencyjnej
- grupy i kategorie asortymentowe przydatne do zestawień
DODATKOWE MOŻLIWOŚCI
- zestaw gotowych dokumentów, zestawień i raportów
- wersja sieciowa
- archiwizacja danych z możliwością wprowadzenia hasła
- możliwość inicjalizacji bazy danych na podstawie pliku buforowego oraz programów Subiekt i mikroSubiekt firmy Insert
- możliwość bezpośredniej aktualizacji programu przez internet zapewniająca posiadanie zawsze aktualnej wersji zgodnej ze zmieniającymi się przepisami
- pobieranie aktualnej tabeli odsetek ze strony internetowej producenta
- w przypadku awarii możliwość bezpośredniego serwisowania programu lub danych przez internet - krótki czas reakcji i minimalne koszty
- Czas trwania licencji / subskrypcji: Licencja wieczysta
- Informacje dodatkowe:
W zestawie:
- Płyta CD z programem
- Drukowana instrukcja obsługi
- Broszura szybki start
- Licencja
- Licencja Bitdefender Internet Security 2012
- Informacje dodatkowe:
W zestawie:
- Płyta CD z programem
- Drukowana instrukcja obsługi
- Broszura szybki start
- Licencja
- Język oprogramowania: Polski
- Liczba stanowisk / jednostek: 1
- Nośnik (filmy, gry, oprogramowanie): CD
- Specyfikacja techniczna:
Minimalne wymagania sprzętowe
- procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
- system operacyjny Windows XP/Vista/7/8
- min. 512 MB pamięci RAM
- 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
- stacja CD-ROM lub DVD-ROM
- dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
- monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
- wszystkie wydruki: drukarka laserowa lub atramentowa
- wydruki dokumentów (faktura, PZ, MM, WZ, RW, RK, KP, KW): drukarka laserowa, atramentowa lub igłowa.
- Szczegóły licencji:
- Magazyn
- 1 firma
- 1 stanowisko
- Typ licencji: Komercyjna
- Typ licencji: Dla małych firm
- Typ oprogramowania: Biurowe
- Typ oprogramowania: Biznesowe
- Wersja: Box
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
- System operacyjny Windows XP/Vista/7/8
- Min. 512 MB pamięci RAM
- 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
- Stacja CD-ROM lub DVD-ROM
- Dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
- Monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
- Drukarka laserowa lub atramentowa